Toimikunnat ja kerhot

Taloustoimikunta:  Toimikunta seuraa yhdistyksen taloudellista tilannetta ja tekee hallitukselle esityksiä yhdistyksen varallisuutta koskevissa asioissa. Puheenjohtaja on Marjukka Helenius ja jäseniä Leena Krohn, Rauni Auvinen, Katariina Mattila - Wuoristo, Maritta Pohls  ja Merja Talkamo.

Vapaaehtoistoimikunta: Toimikunta järjestää mm.  tilaisuuksien tarjoilut ja hoitaa vapaaehtoistoimintaa Suomen Kukkasrahaston palvelukodissa. Se järjestelee myös resurssiryhmästä apujoukkoja, kun niitä tarvitaan. Puheenjohtaja on Leena Krohn, organisaattori on Marjukka Helenius ja muita jäseniä ovat  Arja Kaartinen, Kati Honkavaara, Ritva Karvinen, Sinikka Pelkonen sekä resurssiryhmä.

Kulttuuri- ja virkistystoimikunta. Toimikunta järjestää jäsenille teatteri-, konsertti- ja näyttelytapahtumia sekä retkiä. Puheenjohtaja on Tuulikki Ritvanen, jäseniä Sirpa Kivilaakso,Katariina Mattila-Wuoristo, Kaisa Peltokorpi, Tuija Rannikko ja Riittamaija von Weissenberg -Hartiala .

Kirjakerho kokoontuu kerran kuukaudessa lauantaina. Kerhoa vetää Riitta Sivenius, jäseninä   Vappu Isosomppi-Hakkarainen ja Maijaliisa Kaistila..

Bridgekerhon vetäjä on Merja Talkamo ja varalla Vanamo Seppä. Kerho kokoontuu pelaamaan perjantaisin klo 14.00.

Laulukerhon vetäjä on Merja Talkamo, laulattajana MuM  Kaisa Kauppinen.  Kerho kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa torstaisin klo 14.00. Kokoontumispäivät tarkemmin kohdassa Jäsenille/ Klubit ja kerhot.

EDUSTUS

Suomalaisen Naisliiton hallituksessa yhdistystä edustavat Naisliiton syyskokouksen valitsemina Maija Kauppinen ja Kirsti Pohjonen sekä Naisliiton puheenjohtajana Leena Ruusuvuori.

Naisliiton taloustoimikunnassa yhdistystä edustavat Leena Ruusuvuori ja Maritta Pohls.

Naisliiton Minna-lehden toimitusneuvostossa ovat päätoimittaja Maija Kauppinen, jäseninä Kirsti Pohjonen ja Tuulikki Ritvanen.

Naisliiton kirjastotoimikunnassa yhdistystä edustavat Maija Kauppinen puheenjohtajana, jäseninä Martta Kaukonen, Katariina Mattila-Wuoristo, Riitta Närhi ja Kirsti Pohjonen. Naisliiton kirjastonhoitaja on Katariina Mattila-Wuoristo.

Naisliiton koulutustoimikunnan puheenjohtaja on Nuppu Rouhiainen, jäseninä Marjukka Helenius, Anneli Mäkinen, Maija Kauppinen, Kirsti Pohjonen, Leena Ruusuvuori ja Maritta Pohls.

Naisliiton historiatoimikunnassa ovat Maija Kauppinen, Leena Krohn, Leena Ruusuvuori sekä asiantuntijajäsenenä Maritta Pohls.

Naisliiton 110v-juhlatoimikunnassa ovat Leena Krohn, Maija Kauppinen ja Leena Ruusuvuori.

Opetusneuvos Hilja Vilkemaan stipendisäätiössä osastoa edustavat Marjukka Helenius ja Katariina Mattila-Wuoristo.

Suomen Kukkasrahasto ry:n hallituksessa jäsenenä on Paula Starckja valtuuskunnassa Maijaliisa Kaistila ja Kukka Lehmusvirta. Kodinhoitotoimikunnassa jäseninä ovat Marjukka Helenius, Arja Kaartinen, Kukka Lehmusvirta ja Irmeli Salven.

< Joulukuu 2017 >
01020304050607