Hyvät Helsingin yhdistyksen jäsenet

MAALISKUU:

Torstaina 19.3. klo 14.00 Laulukerho kokoontuu Aurorankadulla

Torstaina 19.3. klo 19.00 Aleksanterin teatterissa näytelmä Ihanteiden aika

Kati Honkavaara, p. 050 545 3535, jakaa liput teatterin aulassa. Ole ajoissa paikalla.

Lauantaina 21.3. alkaen klo 14. Kirjakerho kokoontuu Aurorankadulla. Esillä on vuosien 2014/2015 Nobel-, Runeberg-, Topelius-, Erkko- ja Finlandia-palkittuja sekä myös juniori- ja tietopalkitut.

Keskiviikkona 25.3.klo 17.00 pidetään yhdistyksen sääntömääräinen KEVÄTKOKOUS Aurorankadulla. Kokouskutsu on tämän jäsenkirjeen liitteenä. HUOM! Ilmoittaudu 20.3. mennessä:ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi.

HUHTIKUU:

Perjantaina 10.4. klo 12.00-16.00 Naisliiton Minna Canth-seminaari Tieteiden talolla, Kirkkokatu 6, ja lauantaina 11.4. klo 12.00 Naisliiton kevätkokous Aurorankadulla. Seminaarin ohjelma on ohessa liitteenä. Ilmoittaudu Liiton kevätkokoukseen viimeistään 8.4. ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi.

Teatteri Avoimet Ovet: Palava kaupunki tiistaina 14.4. klo 14.00 . Erottajankatu 5.

Varpu Ropo, p. 050 563 9043, jakaa liput teatterin aulassa.

Torstaina 23.4. klo 14.00 Laulukerho kokoontuu Aurorankadulla

TOUKOKUU:

Maanantaina 4.5. klo 17.30 Jäsenilta Aurorankadulla. Vuokko Coco Puutarhanaisista esitelmöi aiheesta "Kesäkukkia ja helppoja vihanneksia pihalle ja parvekkeelle - Intoa, iloa ja elpymistä puutarhasta". Vuokko kertoo kuvin ja sanoinmillaisia kesäkukkia ja vihanneksia kannattaa kokeilla parvekkeella, pihassa tai puutarhassa ja miten niitä on helpointa kasvattaa. Puutarhalla on hyvinvointia lisääviä tutkittuja vaikutuksia.

Tule kuulemaan miten jokainen pääsee nauttimaan puutarhan tuomista iloista ja aistinautinnoista. HUOM! Ilmoittaudu 30.4. mennessä: ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi.

Keskiviikkona 20.5. klo 14.00-16.00 Kirjakerho kokoontuu Aurorankadulla teemanaan Sibelius.

Torstaina 21.5. klo 14.00 Laulukerho kokoontuu Aurorankadulla.

Lauantaina 23.5. KEVÄTRETKI SIBELIUKSEN HÄMEENLINNAAN

Matkaohjelma:

Lähtö klo 8.45 Kiasman edestä Seppälän bussilla.

Tutustumme oppaan avulla Sibeliuksen jalanjälkiin Hämeenlinnan maisemissa. Vierailu Sibeliuksen syntymäkoti - museossa. Ruokailu Aino-rouvan tapaan Inkalan kartanossa ja tarinaa Inkalan kartanosta. Ostosmahdollisuus Inkalan puodissa. Tutustuminen Hämeen linnaan. Opastettu bussikierros Aulangon puistometsässä - Aulangolla oli suuri vaikutus Sibeliuksen musiikkiin. Kahvit Sibelius-leivoksen kera Kahvila Hoffissa Wetterhoffin tiloissa.

Paluu Helsinkiin klo 17.45. Ilmoittautumiset: ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi ja maksu 61 euroa viimeistään tiistaina 5.5. tilille FI72 1574 3000 0239 19 viitteellä 31817.

Keskiviikkona 3.6. ulkoiluiltapäivä Kukkasrahaston palvelukodissa Katajanokalla. Ilmoittaudu vapaaehtoiseksi avuksi Marjukka Heleniukselle, p. 0400 835 659.

Bridgekerho kokoontuu edelleen pelaamaan kerran viikossa perjantaisin klo 14.00.

Tervetuloa mukaan kaikkiin tilaisuuksiimme ja tapahtumiimme! Huomaathan, että jäseniltoihin pyydetään nyt ilmoittautuminen kolme päivää aikaisemmin.

Helsingin yhdistys on siirtynyt käyttämään omaa puhelinnumeroa. Uusi numero on: 0440 155 406

Hyvää alkavaa kevättä kaikille!

Leena Ruusuvuori Kukka Lehmusvirta

puheenjohtaja sihteeri

Vuoden 2015 Jäsenmaksu on 29 euroa ja se maksetaan Naisliiton Helsingin yhdistyksen tilille FI72 1574 3000 0239 19, maksuviite 31752 . Eräpäivä oli 1.3.2015.Jäsentapahtumiin osallistuminen edellyttää, että jäsenmaksu on maksettu. Sihteerin puhelinaika jäsenille on ti ja to klo 10-12. Muina aikoina vastaaminen on epävarmaa.

Toimiston uusi sähköpostiosoite on: toimisto@naisliittohelsinki.fi

Jäseniltoihin ja tilaisuuksiin ilmoittaudutaan osoitteeseen: ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi

Puheenjohtajan sähköpostiosoite on: puheenjohtaja@naisliittohelsinki.fi.

Helsingin yhdistyksen uusi puhelinnumero on: 0440 155 406.

Naisliiton puhelinnumero 0440 699 277 on edelleen käytössä.

< Lokakuu 2017 >
29303101020304