Jäsenkirje 4 2017

Hyvät yhdistyksemme jäsenet

Muistutamme teitä tulevista jäsentilaisuuksista.

***

Keskiviikkona 3.5. klo 19 näytelmä Siniset piilarit ja blondi peruukki Aikuisopiston Aika-teatterissa, osoite Töölöntullinkatu 8. Lavalle nousevat Minna Canthin ohella Naisliiton perustajanaiset Tekla Hultin ja Helmi Téngen sekä monet muut naiset, jotka onnittelevat 100-vuotiasta Suomi-neitoa. Esitys on syntynyt Suomalaisen Naisliiton Naisten Ääni -hankkeen innoittamana. Tule katsomaan, miten nuoret naiset näkevät suomalaisten naisten historian.

Lipun hinta on 20 euroa. Maksu Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistys ry:n tilille FI72 1574 3000 0239 19, viite 32735. Eräpäivä 28.4.2017.

Ilmoittautumiset 28.4. mennessä sähköpostilla ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi tai puhelimitse 0440 155406.

Laulukerho vierailee torstaina 4.5. klo 14 Kukkasrahaston palvelukodissa
Katajanokalla laulamassa yhdessä kodin asukkaiden kanssa.

***

Perjantaisin klo 14 Aurorankadulla pelataan bridgeä. Tiedustelut: Merja Talkamo.

***

Keskiviikkona 10.5. klo 17 olemme varanneet opastuksen taiteilija Anu Pentikin näyttelyyn Kolme tilaa. Taidehalli, os. Nervanderinkatu 3. Näyttely on osa Suomi 100 -juhlavuoden ohjelmaa.

Yhdistys maksaa 45 minuuttia kestävän opastuksen ja jokainen ostaa oman lippunsa á 8 euroa (ryhmälipun hinta).

Tulethan paikalle hyvissä ajoin, että ehdit ostaa lipun, opastus alkaa tasan klo 17! Mukaan mahtuu 25 ensimmäistä!

Ilmoittautumiset to 4.5. mennessä sähköpostilla ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi tai puhelimitse 0440 155406. Tilaisuuden jälkeen tervetuloa kahville Naisliiton huoneistoon Aurorankatu 17 A 11.

***

Torstaina 1.6.2017 klo 13.30 on Kukkasrahaston ulkoilupäivä Kukkasrahaston palvelukodissa Merisotilaantori 1, raitiovaunu 4n päätepysäkki.

Ulkoilemme ensin ja sitten jatkamme mukavaa yhdessä oloa korvapuustien ja mehun kera. Kaiken kruunaamme yhteislaululla. Vapaaehtoisia toivotaan mukaan. Ilmoittautumiset etukäteen maanantaihin 29.5.2017 mennessä puhelimitse 0440 155 406 tai  sähköpostilla ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi .

***

Perjantaina 14.7. klo 11.45–13.00 järjestetään Naisten Ääni / Kvinnor Berättar -keskustelu Porin SuomiAreenassa Eetunaukion lavalla. Keskustelussa esitetään katkelmia Naisten Ääni kirjoituksista ja näiden esitysten välissä kansanedustajanaiset keskustelevat kunkin pätkän teemasta: koulutuksen, sota-ajan tunnelmien, jälleenrakennuksen ja hyvinvointi-Suomen teemoista sihdaten samalla kohti tulevaisuutta. Katkelmia esittävät Naisliiton yhdistysten jäsenet Teija Anneli Jokipii Oulusta, Maria Hukkamäki Jyväskylästä ja Sofia Pohls Helsingistä. Keskustelussa ovat mukana Eva Biaudet, Maarit Feldt-Ranta ja Saara-Sofia Sirén. Tervetuloa Poriin!

***

Torstaina 14.9. klo 19  Myrskyluodon Maija -musikaali.

Esitykseen on varattu 50 lippua (permanto 9. rivi), hinta 75 e aikuinen/eläkeläinen, 39 e koululaiset ja opiskelijat. Mukaan voi tulla avec, ystävä tai vaikka lapsenlapsi.

Ilmoittautumiset viimeistään 15.8.2017 puhelimitse 0440 155406 tai sähköpostilla ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi.

Maksu Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistys ry:n tilille FI72 1574 3000 0239 19, viite 32748, eräpäivä 15.8.2017.

***

Seuraa myös verkkosivuamme http://naisliittohelsinki.fi/ ja facebook-sivuamme www.facebook.com/Suomalaisen-Naisliiton-Helsingin-yhdistys

Jos sinun jäsenmaksusi on vielä maksamatta, niin suoritathan sen yhdistyksen tilille FI72 1574 3000 0239 19.

Jäsenillat ja kerhot pidetään Naisliiton huoneistossa Aurorankatu 17 A 11, ellei muuta paikkaa mainita. Yhdistyksen sähköposti: toimisto@naisliittohelsinki.fi.

Yhdistyksen puhelimeen 0440 155 406 vastaa Tarja Salin, jonka tavoittaa tiistaisin klo 16–18 ja torstaisin klo 10–12. Tarja Salin ja Ritva Passiniemi vastaavat myös sähköposteihin.

Ota yhteyttä!

Hallituksen jäsenten sähköpostiosoitteet: