Kudottua kauneutta-suomalaisen ryijyn neljä vuosisataa, Helsingin Taidehalli, Nervanderinkatu 3, ti 15.12.2020 Kello: 12.00.

Ryijynäyttely Taidehallissa:Kudottua kauneutta-suomalaisen ryijyn neljä vuosisataa

Taidehallin ryijynäyttely opastuksineen antaa läpileikkauksen suomalaisen ryijyn vaiheisiin. Näyttelyssä on esillä 130 ryijyä yli 300 vuoden ajalta. Opastuksen kesto on n. 45 min, jonka jälkeen voimme vielä kierrellä vapaasti. Tämän jälkeen kahvittelemme, yhdistyksen tarjoamana, alakerrassa sijaitsevassa Finnjävel ravintolan Salissa. Muista kertoa pullarajoitteesi ilmoittautumiskaavakkeessa!

Liput: 14€/8€
Osallistujat käyvät itse lunastamassa lippunsa . Museokortti käy. Yhdistys maksaa opastuksen.

Kokoontumisaika: klo 11.45 Tule ajoissa!

Taidehallin toivomuksesta kokoonnumme ulkona tai aulassa. Suosittelevat maskinkäyttöä

Yhteyshenkilö: Leena Pohjanloimu 050 564 1571, leena.pohjanloimu(at)gmail.com

Paikkojen määrä: 10

Peruutus viimeistään 07.12.2020