Magnus Enckell näyttely Ateneumissa 3.2.2021 klo 12.00

Näyttely tarkastelee Magnuns Enckelliä monipuolisesti ja esittelee hänen tuotantoaan viideltä vuosikymmeneltä.Esillä on paljon ennestään tuntemattomia teoksia, Enckellin laajaa piirustustuotantoa ja luonnoskirjoja sekä valokuvia hänen omasta arkistostaan. Suurnäyttely esittelee kultakauden merkittävimpiin kuuluvan taiteilijan tuotantoa kattavasti.

Tapaamme museokaupan edessä klo 11.45.TULE AJOISSA! Varaa aikaa kassalla asioimiseen ja muista mainita ryhmämme nimi. Jokainen maksaa oman lippunsa, yhdistyksemme tarjoaa opastuksen. Museokortti hyväksytään. Muistathan maskin.

Mukaan mahtuu 10 henkilöä. Viimeinen ilmoittautumis-/peruutuspäivä on 26.1.2021 klo 15.00.

Yhteyshenkilö: Leena Pohjanloimu, puh. 050 564 1571, leena.pohjanloimu(at)gmail.com.

Ilmoittautuminen alkaa 4.1.2021 klo 9.00.

• 3.2.2021

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa.
    Tekstit - Maija Kauppinen
    Kuvat - Elisa Putti

• Ammattitaitoinen Hki -opas Tuula Pohjalainen Kansalaistorikierroksen alussa Hakasalmen huvilan edessä 7.10.2020. Kuva - Riitta Sivenius