Ilja Repinin taidenäyttely Ateneumissa ti 11.5.2021 ON PERUTTU. Uusi ajankohta ti 3.8.2021 klo 18.10-19.10.

Yksityinen opastettu kierros museon aukioloaikojen ulkopuolella.

Ilja Repin on aikansa merkittävin taiteilija, joka kuvasi maaorjuudesta 1860-luvulla vapautunutta Venäjän kansaa sekä kansan suhdetta hallitsijoihin.  Näyttelyyn ollaan saatu Repinin tunnetuimpia, taiturimaisen yksityiskohtaisia maalauksia.  Esillä on yli sata maalausta ja paperipohjaista teosta.  Ateneumin taidemuseo on odottanut tätä näyttelyä 25 vuoden ajan, vihdoin nämä upeat teokset ovat saapuneet Suomeen.

Mukaan mahtuu 20 henkilöä. Viimeinen ilmoittautumis- ja peruutuspäivä 10.7.2021 klo 16.00.  Liput:  15,00€ per jäsen. Maksu olisi hyvä suorittaa heti ilmoittautumisen jälkeen. Mikäli vapaita paikkoja jää, ystävät voivat ilmoittautua 1.7.2021 jälkeen, ystävähinta on 29,00€ per lippu.  Hintoihin sisältyy opastus sekä sisäänpääsymaksu, museokortit eivät valitettavasti käy tähän yksityistilaisuuteen.

Sisäänkäynti Ateneuminkujan puolelta.  Kokoontuminen ja lippujenjako klo 17.45 Ateneumissa Museokaupan edessä.  TULE AJOISSA.  Muistathan kasvomaskin.

Yhteyshenkilö:  Leena Pohjanloimu 050 564 1571, leena.pohjanloimu(at)gmail.com.

ILMOITTAUTUMINEN NÄYTTELYYN ALKAA 12.2.2021 KLO  7.00

• 3.8.2021

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.