Kaupunkikävely Kulttuuria ja naisia Töölössä tiistaina 4.5.2021 klo 12.00. Kokoontuminen Mika Waltarin puisto ravintola Eliten edusta.

Tule mukaan kävelyretkelle Töölöön.  Matkalla löydämme taloja ja paikkoja, jotka liittyvät Töölöä vuosien varrella muokanneisiin kulttuurinaisiin.  Kuulemme asioita ja tarinoita mm. Helvi Hämäläisestä, Tove Janssonista, Martta Ypyästä, Tutusta Paristosta, Eeva Ahtisaaresta, Lallukan taiteilijakodin naisista ja Tyyne-Kerttu Virkistä.  Kierroksemme kestää 1 h 40 min ja tänä aikana kuljemme 1,5 km.  Oppaanamme toimii Tuula Pohjalainen.  Tapahtuma on osallistujille ilmainen, yhdistys maksaa opastuksen.

Jos ryhmässä on tilaa myös ystävät voivat ilmoittautua 26.4.2021 alkaen.  Viimeinen ilmoittautumis- ja peruutuspäivä on 28.4.2021 klo 12.00.

Yhteyshenkilö:  Sirpa Tuisku, stuisku(at)netti.fi, puh. 050 033 3257.

ILMOITTAUTUMINEN KAUPUNKIKÄVELYYN ALKAA 24.2.2021 KLO 19.00.

• 4.5.2021
< Huhtikuu 2021 >
29303101020304

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.