Huomenna hän tulee, Espoon Kaupunginteatteri, Revontulentie 8, Espoo, 8.1.2022 klo 14.00.

Teatteriesitys on Nobel-palkitun Samuel Beckettin tunnetuin näytelmä.  Kaksi ystävystä odottavat Godotia saapuvaksi. He ovat köyhiä, kodittomia ja nälkäisiä.  Onni voisi olla jossain muualla tai sitten ei.  Näytelmän dialogi poukkoilee sinne tänne ja koostuu yksinkertaisista virikkeistä, joka on hämäävää.  Parivaljakkona ovat mainiot Martti Suosalmi ja Mika Nuojua.

Mukaan mahtuu 20 henkilöä.  Viimeinen ilmoittautumis- ja peruutuspäivä on 1.12.2021.  Liput 20,00€ per jäsen.  Maksu olisi hyvä suorittaa heti ilmoittautumisen jälkeen.

Liput jaetaan teatterin ala-aulassa, kahvilan lähettyvillä klo 13.30 alkaen.  Tule ajoissa!  Muistathan kasvomaskin.

Vastuuhenkilöt:  Leena Karppinen, 0400 951 932, leenakarppinen55(at)gmail.com tai Leena Pohjanloimu, 050 564 1571, leena.pohjanloimu(at)gmail.com.

ILMOITTAUTUMINEN TEATTERIESITYKSEEN ALKAA 5.4.2021 KLO 17.00.

• 8.1.2022

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.