KUTSU HELSINGIN YHDISTYKSEN JÄSENILLE! Naisjärjestöjen Keskusliiton 110-vuotisjuhlia vietetään Hanasaaressa 24.9.2021 klo 14.30-17.00

Naisjärjestöjen Keskusliitto NJKL viettää tänä vuonna 110-vuotisjuhlavuottaan. Kaikki 69 jäsenjärjestön jäsenet on kutsuttu seuraamaan 110-vuotisjuhlia, jotka järjestetään perjantaina 24.9.2021 klo 14.30-17.00 Hanasaaren kulttuurikeskuksessa. Jokainen Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistyksen jäsen voi seurata juhlatilaisuutta etänä omalta koneeltaan. Juhlan ohjelmasta on ennakkotietoa oheisessa kutsussa. Tarkempi aikataulu ilmoitetaan myöhemmin.

Tilaisuuteen on ennakkoilmoittautuminen. Jokaisen osallistujan tulee ilmoittautua erikseen NJKL:n viestissä olevaa linkkiä käyttäen. Ilmoittautuneille lähetetään osallistumislinkki myöhemmin.

Toivottavasti mahdollisimman monella meistä on mahdollisuus osallistua juhlaan.

KUTSU JA ILMOITTAUTUMISLINKKI

6.8.2021