Helsingin yhdistyksen syyskokousterveisiä

Helsingin yhdistyksen syyskokous pidettiin 15.11.2022. Kokous vahvisti toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2023. Hallitukseen valittiin varapuheenjohtajaksi Nuppu Rouhiainen vuosiksi 2023 - 2024 ja jäseniksi: Leena Pohjanloimu, Marja Uskali ja Eeva-Liisa von Lerber vuosiksi 2023 - 2024 sekä Mai Anttila vuodeksi 2023. Hallituksessa jatkavat edellisessä syyskokouksessa vuosiksi 2022–2023 valitut puheenjohtaja Pirjo Julin sekä jäsenet Anneli Mäkinen ja Heljä Majamaa.

Toiminnan painopisteet ensi vuonna ovat eduskuntavaalit, yhteistyö naisjärjestöjen kanssa sekä joka toisena vuonna jaettava Minna-palkinto.

Helsingin yhdistys painottaa toiminnassaan vuonna 2023 Suomalaisen Naisliiton keskiöön nostamaa teemaa Aktiivinen osallistuminen ja arjen sujuvuus uudistuvassa Naisliitossa.

17.11.2022

< Marraskuu 2022 >
31010203040506
28293001020304

• Oi niitä aikoja - kun naiset murtavat lasikattoja on Naisliiton 115-vuotisjuhlavuoden julkaisu. Kirja sisältää 28 naisen kiinnostavan työelämäkerran eri ammattialoilta.

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.