Helsingin yhdistyksen syyskokousterveisiä

Helsingin yhdistyksen syyskokous pidettiin 15.11.2022. Kokous vahvisti toimintasuunnitelman ja talousarvion vuodelle 2023. Hallitukseen valittiin varapuheenjohtajaksi Nuppu Rouhiainen vuosiksi 2023 - 2024 ja jäseniksi: Leena Pohjanloimu, Marja Uskali ja Eeva-Liisa von Lerber vuosiksi 2023 - 2024 sekä Mai Anttila vuodeksi 2023. Hallituksessa jatkavat edellisessä syyskokouksessa vuosiksi 2022–2023 valitut puheenjohtaja Pirjo Julin sekä jäsenet Anneli Mäkinen ja Heljä Majamaa.

Toiminnan painopisteet ensi vuonna ovat eduskuntavaalit, yhteistyö naisjärjestöjen kanssa sekä joka toisena vuonna jaettava Minna-palkinto.

Helsingin yhdistys painottaa toiminnassaan vuonna 2023 Suomalaisen Naisliiton keskiöön nostamaa teemaa Aktiivinen osallistuminen ja arjen sujuvuus uudistuvassa Naisliitossa.

17.11.2022

< Maaliskuu 2024 >