Toimikunnat ja kerhot vuonna 2020

Kulttuuri ja virkistystoimikunta järjestää yksi tai kaksi tapahtumaa toimintakuukausittain sekä kevät- ja syysretken.Tapahtumista saatu palaute otetaan huomioon toiminnan suunnittelussa. Puheenjohtaja on Sirpa Tuisku ja muut jäsenet: Mai Anttila, Tuula Kurki, Tarja Salin, Leena Pohjanloimu, Paula Starck ja Leena Karppinen.

Koulutustoimikunta: Marjukka Helenius pj, Mai Anttila, Merja Helle, Kirsti Pohjonen, Nuppu Rouhiainen ja Merja Talkamo.

Taloustoimikunta: Marjukka Helenius pj, Leena Krohn, Mai Anttila ja Merja Talkamo.

Vapaaehtoistoimikunta järjestää mm.tilaisuuksien tarjoilut ja pyytää ns. resurssiryhmästä apujoukkoja, kun niitä tarvitaan.
Puheenjohtaja on Leena Krohn, organisaattori on Marjukka Helenius ja muita jäseniä ovat Arja Kaartinen, Kati Honkavaara, Ritva Karvinen ja Sinikka Pelkonen.

Kirjakerho: Riitta Sivenius pj, Maijaliisa Kaistila, Mai Anttila, Tarja Salin ja Vanamo Seppä. Kerho kokoontuu kerran kuukaudessa lauantaisin klo 14.00, kokoontumispäivät kerrotaan Tapahtumakalenterissa.

Bridgekerho kokoontuu perjantaisin klo 14.00 BRIDGEKERHO PERUUTETTU 13.12. 2020 ASTI!
Kerhon vetäjä on Vanamo Seppä ja varalla Anja Kauko.

Laulukerhon vetäjä on Merja Talkamo, laulattajana MuMKaisa Kauppinen. Kerho kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa maanantaisinklo 14.00. Kokoontumispäivät ovat tapahtumakalenterissa. Koronan vuoksi laulukerho ei luultavasti kokoonnu toistaiseksi.

Feministinen keskustelupiiri: Vetäjänä on Anneli Mäkinen ja kerho kokoontuu kerran kuukaudessa maanantaisin, kokoontumispäivät ilmoitetaan Tapahtumakalenterissa.

Edustajat Suomalaisen Naisliiton hallituksessa ja toimikunnissa

Hallituksessa yhdistystä edustavat Nuppu Rouhiainen ja Mai Anttila.

Kirjastotoimikunnassa Tuulikki Ritvanen ja Leena Krohn.

Taloustoimikunnassa Merja Talkamo ja kutsuttuna Leena Krohn.

Viestintätoimikunnassa Anneli Mäkinen pj.

Minnan toimitusneuvostossa Nuppu Rouhiainen.

Ohjelmatoimikunnassa Marjukka Helenius, Ritva Passiniemi, Kirsti Pohjonen ja Mai Anttila.

Naisten Ääni-toimikunnassa Maija Kauppinen.

Opetusneuvos Hilja Vilkemaan stipendisäätiössä yhdistystä edustavat Marjukka Helenius ja Merja Talkamo.

< Marraskuu 2020 >
30010203040506

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa