Helsingin yhdistyksellä ei ole toistaiseksi tapahtumia Aurorankadulla

Toimikunnat ja kerhot vuonna 2018

Vapaaehtoistoimikunta: Toimikunta järjestää mm.tilaisuuksien tarjoilut ja hoitaa vapaaehtoistoimintaa Suomen Kukkasrahaston palvelukodissa. Se järjestelee myös resurssiryhmästä apujoukkoja, kun niitä tarvitaan. Puheenjohtaja on Leena Krohn, organisaattori on Marjukka Helenius ja muita jäseniä ovatArja Kaartinen, Kati Honkavaara, Ritva Karvinen, Sinikka Pelkonen, Irmeli Salven ja Tarja Salin.

Ohjelmatoimikunta: Toimikunta järjestää jäsenille teatteri-, konsertti- ja näyttelytapahtumia sekä retkiä. Lisäksi se järjestää koulutusta ja seminaareja.
Toimikunnassa on kolme jaosta:
- Jäsenillat: Pj. Maijaliisa Kaistila, Tarja Salin ja Mai Anttila
- Kulttuuri ja virkistys: Pj. Sirpa Tuisku, Tarja Salin, Tuula Kurki ja Mai Anttila
- Koulutus ja seminaarit: Pj. Marjukka Helenius, Merja Helle ja Mai Anttila

Viestintätoimikunta: Pj. Merja Talkamo, Merja Helle ja Vanamo Seppä.

Taloustoimikunta: Toimikunta seuraa yhdistyksen taloudellista tilannetta ja tekee hallitukselle esityksiä yhdistyksen varallisuutta koskevissa asioissa. Puheenjohtaja on Marjukka Helenius ja jäseniä Leena Krohn, Mai Anttila ja Merja Talkamo.

Kirjakerho kokoontuu kerran kuukaudessa lauantaina. Kerhoa vetää Riitta Sivenius, jäseninä Maijaliisa Kaistila, Vappu Isosomppi-Hakkarainen, Mai Anttila ja Tarja Salin

Bridgekerhon vetäjä on Merja Talkamo ja varalla Vanamo Seppä. Kerho kokoontuu pelaamaan perjantaisin klo 14.00.

Laulukerhon vetäjä on Merja Talkamo, laulattajana MuMKaisa Kauppinen.Kerho kokoontuu kaksi kertaa kuukaudessa torstaisin klo 14.00. Kokoontumispäivätovat tapahtumakalenterissa

Keskustelukerho: Vetäjänä on Anneli Mäkinen ja kerho aloittaa toimintansa vasta syksyllä

EDUSTUS

Suomalaisen Naisliiton hallituksessa yhdistystä edustavat Naisliiton syyskokouksen valitsemina Maija Kauppinen ja Ritva Passiniemi sekä Naisliiton puheenjohtajana Leena Ruusuvuori.

Naisliiton taloustoimikunnassa yhdistystä edustavat Leena Ruusuvuori ja Merja Talkamo.

Naisliiton Minna-lehden toimitusneuvostossa ovat päätoimittaja Maija Kauppinen, jäseninä Kirsti Pohjonen ja Tuulikki Ritvanen.

Opetusneuvos Hilja Vilkemaan stipendisäätiössä osastoa edustavat Marjukka Helenius ja Merja Talkamo.

< Elokuu 2020 >
31010203040506