KEVÄTRETKI Hämeenlinnaan

Matkaohjelma: Lähtö klo 8.45 Kiasman edestä Seppälän bussilla.

Tutustumme oppaan avulla Sibeliuksen jalanjälkiin Hämeenlinnan maisemissa. Vierailu Sibeliuksen syntymäkoti - museossa. Ruokailu Aino-rouvan tapaan Inkalan kartanossa ja tarinaa Inkalan kartanosta. Ostosmahdollisuus Inkalan puodissa. Tutustuminen Hämeen linnaan. Opastettu bussikierros Aulangon puistometsässä - Aulangolla oli suuri vaikutus Sibeliuksen musiikkiin. Kahvit Sibelius-leivoksen kera Kahvila Hoffissa Wetterhoffin tiloissa.

Paluu Helsinkiin klo 17.45.

Ilmoittautumiset: ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi ja maksu 61 euroa viimeistään tiistaina 5.5. tilille FI72 1574 3000 0239 19 viitteellä 31817.

Retki järjestetään mikäli osallistujia on 35. Mukaan mahtuu vielä 10 jäsentä tai ystävää.

Tapahtuma::
KEVÄTRETKI Hämeenlinnaan

Ajankohta:
23.5.2015 – 00 0000

ILMOITTAUTUJA

LASKUTUSTIEDOT

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa.
    Tekstit - Maija Kauppinen
    Kuvat - Elisa Putti

• Ammattitaitoinen Hki -opas Tuula Pohjalainen Kansalaistorikierroksen alussa Hakasalmen huvilan edessä 7.10.2020. Kuva - Riitta Sivenius