Kevään odotetuin juhla

Tervetuloa juhlimaan ja juhlistamaan yhdistyksemme 110-vuotista taivalta

Aika
Keskiviikkona 7.6.2017 klo 14.45 alkaen

Juulia-laivalla ja Korkeasaaren Pukki-ravintolassa.

Tapaamme kauppatorin Kolera-altaan laiturilla 3 olevassa m/s Julia-laivassa klo 14.45. Ensimmäisinä saapuvat 30 henkilöä mahtuvat laivan katettuihin sisätiloihin, aurinkokannella on lisäksi tilaa 40 osallistujalle.

Pukukoodi
Asu on muuten vapaa, mutta (rinta)kukka, hattu tai peräti kukkahattu on kovasti suotava.

OhjelmaRisteilemme merellä noin puolitoista tuntia kesäistä Helsinkiä, sen rantoja ja saaria ihastellen. Laivalla virittäydymme juhlatunnelmaan pienin ohjelmanumeroin.

Korkeasaaressa siirrymme Pukki-ravintolaan, missä tervetulomaljoille, buffet-ruokailulle ja kakkukahveille on varattu aikaa klo 19 saakka. Illan edetessä, maljapuheen jälkeen, saamme tutustua jo vuonna 1889 perustetun eläintarhan historiaan, kuulemme musiikki- ja runoesityksiä sekä tietysti juhlapuheen, ja ennen kaikkea viihdymme toistemme hyvässä seurassa.

Tämän jälkeen jokaisella on mahdollisuus omaehtoiseen tutustumiseen eläintarhaan klo 20 asti. Korkeasaaresta pääsee keskustaan bussilla.

Ilmoittautuminen ja maksu

Ilmoittaudu sitovasti osoitteessa ilmoittautumiset@naisliittohelsinki.fi 12.5.2017 mennessä.

Juhla risteilyineen, sisäänpääsymaksuineen ja tarjoiluineen maksaa 20 euroa. Suorita maksu osallistumisesi varmistamiseksi samoin 12.5.2017 mennessä Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistys ry:n tilille FI72 1574 3000 0239 19. viite 32722

24.4.2017

Helsingin yhdistyksen hallitus ja puheenjohtaja Maritta Pohls

< Marraskuu 2020 >