Marraskuu 2017

Huom.  aloitusaika!

10.11.2017 Maikin Salonki klo 12.00

Maikin Salongissa Aurorankadulla 10.11.  jo klo 12.00 - 14.00 saamme vieraaksemme europarlamentaarikko Heidi Hautalan. Amerikassa Trump, Venäjällä Putin, Suomessa 12 mies- ja viisi naisministeriä. Ollaanko meitä naisia maailmanlaajuisesti taluttamassa menneisyyteen? Heidi Hautala totesi 4.3.2017 Helsingin Sanomien kiukkuisessa haastattelussa hyvin perustellen, miten naisten asema yhteiskunnassa ja perheessä kulkee takapakkia ja eräissä maissa päämääränä voi olla autoritaarinen valtio. Haastoimme Heidi Hautalan kertomaan meille, mitä hän tarkoittaa ja mitä tässä tilanteessa tulisi tehdä. Tilaisuus on yhteinen Helsingin ja Hämeenlinnan yhdistyksen jäsenille ja heidän ystävilleen sekä WOM:in yhteistyökumppaneille. Ilmoittautuminen viimeistään  6.11.2017. Tervetuloa vaikuttamaan!

8.11. klo 17 yhdistyksemme Kirjakerho järjestää Aurorankadulla jäsenillan, jonka teemana on Itsenäisyysajan naiskirjailijat. Ilmoittautuminen viimeistän 6.11.2017.

Marraskuun Kirjalauantaissa 18.11. klo 14-16 tutustutaan syksyn kirjauutuuksiin.

Syyskokousta kaavailemme pidettäväksi 23.11. ja sinne kutsumme kirjailijavieraan, joka jääköön vielä yllätykseksi.

• 10.11.2017 Maikin Salonki
< Tammikuu 2020 >