Helsingin yhdistyksellä ei ole toistaiseksi tapahtumia Aurorankadulla

Hiussalonki Peili 12.4.2018

HIUSSALI PEILI – HYVINVOINTI JA KAUNEUSILTA TORSTAINA 12.4.KLO 18.00

Torstaina 12.4. klo 18 on kauneus- ja hyvinvointi-ilta HIUSSALI PEILISSÄ, os. Fredrikinkatu 16 (Fredrikintori).

Timo Mäkinen esittelee meille liikkeensä toiminnan ja tutustuttaa meidät yhdessä kouluttaja Jenni Stubbin kanssa Nu Skin Enterprises -yrityksen Nu Skin ja Pharmanex tuotesarjoihin.

Tuotteet eivät perustu mineraaliöljyihin, koviin alkoholeihin, keinotekoisiin väri- tai  hajusteaineisiin eikä lanoliiniin. Iho jää hengittämään tuotteiden alla ja oppii korjaamaan ja kosteuttamaan itsensä pintakerrokseen asti, jolloin riippuvuus keinotekoisesta voidekalvosta jää pois ja iho voi paremmin. Tuotteissa on sama Ph kuin iholla eli puhdistuksetkaan eivät poista ihoa suojaavaa lipidikalvoa.

Voimme myös kokeilla tuotteita - halukkaille voidaan tehdä kasvohoitodemoja!

Ravintoluento kestää noin 15-20 min. Siinä kerrotaan, miten ravintoarvot ovat vähentyneet ruoassamme ja miksi tarvitsemme lisäravinteita terveellisen ruokavaliomme tueksi. Kuulemme myös, miten mm. omega 3-rasvahapot ja antioksidantit vaikuttavat kehomme hyvinvointiin ja vastustuskykyyn.

Halukkaat voivat mittauttaa kehonsa karotenoidiantioksidanttitason. Se kertoo, kuinka hyvin pystymme ottamaan vastaan ja varastoimaan suojaravinteet ruoasta suojautuaksemme vapaiden happiradikaalien jatkuvalta hyökkäykseltä.

Timo on luvannut tarjota pientä iltapalaa, joten ilmoita osallistumisesi tarjoilun vuoksi viimeistään to 5.4. mennessä sähköpostitse toimisto@naisliittohelsinki.fi tai puhelimitse 0440 155 406.

"Olette oikein lämpimästi tervetulleita Peiliin 12.4. klo 18.00 ja on todella mukavaa nähdä teitä meillä!" - Timo Mäkinen, Hiussali Peili, vuokralaisemme jo 20 vuoden ajan.

P.S. Tuotteita on myös mahdollista hankkia, mutta tilaisuuteen osallistuminen ei edellytä ostoksia.

Tilaisuuden vastuuhenkilö on yhdistyksen hallituksen jäsen Tarja Salin, yhteystiedot tarja.salin(at)live.fi / puh. 040 5778739.

< Heinäkuu 2020 >
29300102030405