Ateneumissa Scherfbeck sekä Taiteilijoiden Ruovesi

Ilmoittaudu tästä linkistä Ateneumin näyttelyihin

Viimeinen ilmoittautumispäivä on 10.1.2020

Keskiviikkona 15.1.2020 klo 13.00. Ateneumin taidenäyttelyihin  "Maailmalta löysin itseni – Helene Schjerfbeck ja Taiteilijoiden Ruovesi" on varattu 30 lippua.

Ateneumin taidemuseo, Kaivokatu 2, 00100 Helsinki

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään perjantaina 10.1.2020   tässä tapahtumakalenterissa olevaa linkkiä käyttäen.

Kun olet täyttänyt ilmoittautumiskaavakkeen Ilmari-niminen ohjelma lähettää sähköpostiisi vahvistuksen ilmoittautumisestasi.

Vain sähköpostittomat voivat ilmoittautua tekstiviestillä numeroon 044 015 5406.

Näyttelyihin esitetään juhlasalissa noin 30 minuuttia kestävä johdanto, jonka jälkeen niihin voi tutustua omatoimisesti.

Pääsylipun hinta on 15 euroa eläkeläisiltä, 17 euroa muilta ja museokortilla ilmainen.

Suomalaisen Naisliiton Helsingin yhdistys maksaa johdannon.

Huom! Tulethan ajoissa paikalle, viimeistään klo 12.30. Käy ensin maksamassa pääsylippusi tai näyttämässä museokorttisi. Ilmoita kassalla kuuluvasi Mai Anttilan ryhmään, jotta saat lippukassasta oikeanlaisen tarran. Siirry tämän jälkeen museokaupan aulaan odottamaan johdannon alkua, joka alkaa tasan klo 13.00.

Yhteyshenkilö:   Mai Anttila, mai.anttila@elisanet.fi tai puh. 050 383 7389.

< Marraskuu 2020 >
30010203040506

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa