Feministinen keskustelupiiri kokoontuu ma 6.4. klo 17 - 18.30 Tiedekulma, Yliopistonkatu 4 PERUTTU

Ma6.4. klo 17 - 18.30 Tiedekulma,Yliopistonkatu 4

Feministinen keskustelupiiri, ja kaikki kiinnostuneet Naisliiton jäsenet, kokoontuu poikkeuksellisesti Tiedekulmassa. Siellä julkistetaan kirja ”Tasa-arvopolitiikan suunnanmuutoksia”, Johanna Kantola, Paula Koskinen Sandberg ja Hanna Ylöstalo. Kirjan esittelyä seuraa paneelikeskustelu ”Tasa-arvopolitiikan suunta muuttui: miten, miksi ja mitä nyt ja tulevaisuudessa”. Lisätietoja kirjasta on sivuilla www.gaudeamus.fi/tasaarvopolitiikka. Tapaamisiin Tiedekulmassa!

< Marraskuu 2020 >
30010203040506

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa