18.3.2020 Jäsenilta ja kevätkokous on PERUUTETTU KORONAVIRUKSEN TAKIA!!!

JÄSENILTA ON PERUUTETTU JA SIIRRETÄÄN MYÖHEMPÄÄN AJANKONTAAN!

Mitä kertovat suomalaisen kaunokirjallisuuden naisten nimet? Onko nimi enne? Mistä kirjailija löytää henkilöilleen nimet?

Tästä mielenkiintoisesta aiheesta kertoo kevätkokousta edeltävässä jäsenillassa 18.3. klo 17.00 tietokirjailija ja Äidinkielen opettajain liiton toiminnanjohtaja Anne Helttunen. Hän on yhdessä Tuula Uusi-Hallilan kanssa tehnyt kirjan Naisia nimittäin. Kirjallisuutemme naishahmoja. Kirja on ilmestynyt SKS:n kustantamana viime vuonna.

< Marraskuu 2020 >
30010203040506

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa