Kansallisoopperan jymy-yllätys Covid fan tutte torstaina 10.9.2020 klo 19.00

Hyvät Ystävät!

Kansallisoopperan syksyn aloittaa elokuussa ensi-iltansa saava Esa-Pekka Salosen johtama Covid fan tutte. Jussi Nikkilän ohjaaman oopperan tähtinä on kotimaisia huippusolisteja, mm. Karita Mattila, Johanna Rusanen, Tuomas Katajala ja Waltteri Torikka. Uuden libreton Mozartin Cosi fan tutteen on kirjoittanut Minna Lindgren. Poliittista satiiria ja realitya yhdistävä teos lupaa tuulettaa korona-ajan aiheuttamia traumoja!

Esityksiä on vain seitsemän ja voin ilokseni ilmoittaa, että saimme varattua 20 lippua hyviltä paikoilta permannolta.

Ryhmälipun hinta jäsenille on 62€/hlö, normaalihinta 92€. Toimi nopeasti, mikäli haluat mukaan!

Sitovat ilmoittautumiset alla olevasta linkistä viimeistään 18.7.2020.

ILMOITTAUDU TÄSTÄ!

Maksu olisi hyvä suorittaa heti ilmoittautumisen jälkeen, viimeistään 18.7.2020.

Liput jaetaan Oopperan Mannerheimintien puoleisessa sisääntuloaulassa klo 18 – 18.30.

Yhteyshenkilö: Tarja Salin, puh 040 577 8739

< Marraskuu 2020 >
30010203040506

• Tutustuin Pirkko Fihlmaniin itkuvirsikurssilla ja kiinnostuin hänen elämänsä vaiheista, Naisten Ääni -kilpailun voittaja Hanna Ahrenberg avasi kirjoituksensa taustaa