Yhdistetty kevät- ja syyskokous pidettiin Vanajanlinnassa 15.11.2020

Suomalaisen Naisliiton kevät-ja syyskokous pidettiin 15.11.2020 Hämeenlinnassa Hotelli Vanajanlinnassa

Syyskokouksessa kutsuttiin liiton kunniajäseniksi kaksi entistä puheenjohtajaa Maija Kauppinen ja Kirsti Ojala saivatansioistaan kunniakirjat ruusuineen.

Hämeenlinnan yhdistyksen hallitus onnittelee entistä puhenjohtajaansa ja nykyistä aktiivista tiedottajaansa.

Suomalainen Naisliitto ry, Finska Kvinnoförbundet rf

kutsuu Sinut

Maija Kauppinen

Liiton kunniajäseneksi kiitokseksi Suomalaisen Naisliiton hyväksi tekemästäsi työstä niin valtakunnallisella kuin myös Helsingin ja Hämeenlinnan jäsenyhdistyksissä. Erityisen merkittävää on liiton puheenjohtajuuden ja hallitustyöskentelyn lisäksi ollut Minna-lehden uudistaminen sen päätoimittajana ja usein myös valokuvaajana samoin kuin liiton 110-vuotisjuhlakirjan kokoaminen ja kirjoittaminen.

teksti- Heli Eskolin

kuva- Kaija Lehtinen

Kunniajäseneksi valittu Kirsti Ojala
Kuva - Elisa Putti

15.11.2020

< Toukokuu 2021 >
31010203040506

• Kuin satakielten laulu on Naisliiton Helsingin Osaston 100-vuotisjuhlakirja, jonka nimi saa lukijan vilkaisemaan teoksen sisältöä ja kiinnostumaan naisliikkeen historiasta ikään kuin vahingossa.